FAQ
Dostawa i płatności
Czy jest minimalny limit dni, na które mogę zamówić dietę
Nasz catering dietetyczny możesz zamówić już na 1 dzień. Im dłuży okres zamówienia, tym cena jest niższa. Wszystkie ceny znajdziesz tutaj.
Czy mogę dokonać płatności u kuriera?
Bezpiecznej płatności dokonasz wygodnie podczas procesu składania zamówienia. Umożliwiamy zapłatę przez bezpieczną i zaufaną platformę DotPay. Wysyłka zestawu jest możliwa dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Pamiętaj zatem, żeby dokonać transakcji na 48h przed dniem, w którym chcesz otrzymać dietę (jeśli chcesz otrzymać zamówienie w środę – opłać je już w poniedziałek do godziny 14.00). Ze względów bezpieczeństwa oferujemy tylko płatności za pośrednictwem strony internetowej.
Z jakim wyprzedzeniem muszę złożyć zamówienie i kiedy je otrzymam?
Pierwszy zestaw diety otrzymasz dwa dni po złożeniu zamówienia, a więc przykładowo, jeśli chcesz otrzymać zamówienie w środę – opłać je już w poniedziałek. Zamówienia przyjmujemy codziennie do godziny 14:00.
W jakich dniach i godzinach dostarczana jest dieta?
Naszym priorytetem jest dostarczanie zawsze świeżych i pełnowartościowych posiłków dlatego dostarczamy od poniedziałku do soboty w wybranych przez Ciebie przedziałach czasowych, między 3:00 a 10:00. Dieta na niedzielę jest dostarczona w sobotę.
Czy mogę dokonać zmiany adresu i/lub godziny dostawy diet?
Tak, oczywiście! Zmiana adresu i/lub granicznej godziny dostawy jest możliwa z dwudniowym wyprzedzeniem. Pamiętaj, prosimy, by zrobić to do godziny 14.00!
Czy muszę czekać na kuriera?
Najczęściej dostarczamy catering „pod drzwi” i nie wymaga, to Waszej obecności w danym momencie. Dostawy realizowane są z określeniem przedziałów czasowych na daną dzielnicę/rejon. Prosimy jedynie o ułatwienie dostawy kurierowi poprzez podanie kodu do domofonu i innych istotnych informacji. Jeżeli macie niestandardowe preferencje w kwestii dostawy, to prosimy o kontakt.
Czy mogę wstrzymać dostawy w trakcie zamówienia np. na okres urlopu lub delegacji?
Tak, możesz wstrzymać dostawę cateringu, ale nie na dłużej niż 30 dni. Wstrzymane dni nie przepadają, a dieta automatycznie wydłuży się o liczbę dni, na które została wstrzymana. W celu wstrzymania diety wejdź do Panelu Klienta i zmień dni dostaw. Pamiętaj by zrobić to z dwudniowym wyprzedzeniem, do godziny 14:00.
Diety EATFIT Catering
Dlaczego nie macie w ofercie diet poniżej 1200kCal?
Nie proponujemy diety poniżej 1200 kcal, bo mamy na uwadze zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów, a taka „głodówka” jest szkodliwa dla organizmu! Dążymy do tego aby nasi klienci zmienili swoją mentalność na temat diety i nie traktowali jej jako okresu przejściowego ale zmienili na stałe swoje nawyki żywieniowe. Jedyne regularne spożywanie zdrowych i zbilansowanych posiłków zagwarantuje osiągnięcie długotrwałych efektów! Pamiętaj, dieta 1200 kCal może być szokiem dla Twojego organizmu, przed wybraniem zalecamy kontakt z lekarzem lub naszym dietetykiem.
Czy posiłki są zbilansowane według zalecanych norm żywieniowych?
Oczywiście, że tak. Menu zostało ułożone zgodnie z bazą danych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zgodnie z tabelami United States Department of Agriculture. Wspólnie z dietetykiem, dr. Jackowskim oraz szefem kuchni skomponowaliśmy niepowtarzalne, zbilansowane posiłki.
Czy mogę wykluczyć z diety wybrane produkty?
Z uwagi na proces bilansowania diet i starannego przygotowywania posiłków, nie przyjmujemy indywidualnych wykluczeń. W naszej ofercie znajdziesz jednak opcje, które nie zawierają mięsa, ryb, glutenu i laktozy – a więc na pewno znajdziesz coś dla siebie! Dla najbardziej wymagających klientów oferujemy dietę indywidualną.
Gdzie znajdę informacje na temat alergenów?
Informacje o alergenach umieszczane są na bieżąco w menu, obok nazw posiłków. Oznaczenie w formie cyfr wraz z legendą, znajdziesz w zakładce Menu.
Jak podgrzać posiłek?
Posiłki można podgrzewać w pudełkach w kuchence mikrofalowej lub piekarniku – maksymalna temperatura podgrzewania to 120 °C. Przed podgrzaniem należy koniecznie ściągnąć folię. Dania podgrzewane na talerzu w mikrofalówce najlepiej przykryć innym talerzem, wtedy zachowują najwięcej walorów smakowych.
Które posiłki mam podgrzewać lub spożyć na zimno?
Każdy posiłek jest odpowiednio oznaczony naklejką płomienia lub śnieżynki Oznacza to który posiłek należy spożyć na ciepło a który na zimno. Wszystko natomiast zależy od Twoich preferencji i upodobań.
Oferty i promocje
Czy można zamówić dietę dla kogoś innego, np. w formie prezentu?
Tak. Możesz zakupić u nas bon podarunkowy na dowolną kwotę lub wybraną dietę. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie 😊
Otrzymałem bon podarunkowy. Jak go wykorzystać?
Złóż zamówienie na wybraną dietę zgodnie z tym, na ile dni i na jaką dietę przysługuje bon. Dodaj zamówienie do koszyka, a następnie wpisz kod w rubryce „Kod rabatowy”.